madeleinespangberg

gokväll

Kategori:

Trött, tröttare, tröttast
Jag är trött, har ont och det kliar med mitt myggbett på benet.
 
Min dag började ännu en gång innan klockan var sex. Upp och hoppa ut och gå min morgonpromenad med hundarna, det blev ca 40 minuters promenad. Sen var det hem käkar och åka iväg mot gbg på gällde. Dags att åka med salgrenska och handkirurgen. Vi var där i tid och fick beskedet om att dem var försenade, så vi tog en fika och 40min senare var det min tur. Vi var väl inne i ca 10min om ens det, innan han var klar och ansåg att de inte fanns något mer att göra. Det var väl vad vi trodde med, men jag bad ju om en remiss till handkirurgen i dec så vad skall man göra.
 
Sen var det hem och dra mot gymmet, blev ett bra axelpass, lite svagare än vanligt berodde nog på att jag fått väldigt lite sömn de senaste två dagarna, så imorgon skall jag sova ut. Blev ingen cardio min kropp sa verkligen bomstopp NEJ. Så gick vidare hem till pappa, där grillade vi massa god mat och sen kunde jag inte gå på en timma, för jag var mätt. Det var ännu en gång bara hem och sadla om innan vi drog till hundklubben och körde eftersök. 
 
Eftersöket gick väl sisådär, spåret gick bra och hon gick bra men jag mådde skit. När jag la spåret trilla jag ner i mossen och mitt ena ben blev dyngsurt, ihop med skor och socks då såklart. Bara att leva vidare... När jag skulle gå spåret, hann jag väl gå 10 meter innan jag gör världens vurpa och landar på mitt onda ben. Så resten av spåret var jag halt och omotiverad till max. Så ändå glad att Shandy höll motivationen uppe trots att den var långt borta hos hennes mamma. 
 
Men nu skall jag krama om mina hundar, hörs imorgon<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: