madeleinespangberg

Gomiddag

Kategori:

Hur mår ni därute? 
 
Sovit gott? Jag slockande med en gång när jag la mig. Skall verkligen aldrig mer slarva så innan gympasset. Speciellt inte när jag skall köra slut på mig själv till max;) 
 
Imorse regnade det igen så ännu en gång fick det bli en morgonpromenad på gymmet, den blev det ett armpass med grym kontakt och avslutningsvis blev det 15min på corsstrainern och 15 min intervaller på bandet. Nu har jag packat, min diskmaskin har diskat jag har tvättat en filt, jag har vikt tvätt. Nu skall jag snart åka och promenera Diesel och sen skall jag köpa kaninmat, åka till kaninerna och sen hem och käka hos mamma :) En överraskning kommer sen ;)
 
Jag hatar egentligen sånna här bilder, men nu när man börjar se att det händer något är det faktiskt roligt :)
 
Dessa två låtar går om och om igen under min cardio, så grymt peppande låtar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: