madeleinespangberg

Irriterad till max

Kategori:

Jag vet inte vart jag skall börja. 
 
Jag kommer till gymmet, mycket senare än vanligt, men jag anser att var och än sköter sitt så de skall ju vara chill.. Eller? Ne inte precis, jag går in i hantelrummet och ser att kabelmaskinen är ledig, börjar ställa in den efter mig och då kommer en killa fram och säger jag kör här. Jag anser att han var otrevlig och att man faktiskt får dela med sig. Men jag skiter väl i vilket, när jag kom in körde han annat så trodde inte han höll till där. Men efter en stund inser jag att han gör så mot alla. När han står i kabel maskinen kommer en annan kille och tar en bänk, då svarar samma kille som var på mig, att han skall ha bänken. Whaat tänkte jag, skall han dela på sig nu?? Men det slutar inte där. Han står kvar vid kabelmaskinen så kommer en ny kille och skall ta ett par hantlar, då skall samma kille använda dessa med. Grejen var väl inte att han skulle ha allt exakt då utan han kände väl mer att han inte kunde vänta på sin tur utan skulle ha fri tillgång till allt. 
 
Inte nog med detta så kollade han på mig på ett vis som jag inte gillade. Han kollade ner på mig och fick mig att känna mig enormt obekväm. Så tittar man inte på någon, det gör man bara inte. Billy sa att han kanske tyckte du var snygg, men om det var hans flört tittande, så får han ändra sig för det där kommer han inte långt med. Men ja tyckte det var jävligt obehagligt, så jag kommer berätta allt för Peter som har hand om gymmet. 
 
Men nu är det bara att gå vidare och hoppas han får sig en tillsägelse. Jag avslutade iaf kvällen med en lång promenad för att gå av mig all ilska. Nu skall jag äta kvällsmat och sen hoppa till sängs :)
 
Hoppas eran kväll vart bättre än min, puss på er mina gullefjun!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: