madeleinespangberg

Lördag

Kategori:

Fantastiska Lördag!!
 
Nu skall jag berätta om min underbara dag. Bilder får ni dock imorgon, orkar inte fixa med det nu när klockan är 23.30 men imorgon skall ni få se:) men nu över till dagen. Jag kom till Göteborg vid 11, älsklingen hämtade mig på stationen och vi åkte ut till delsjön. Där gick vi en promenad på ca två timmar, eller iaf vi var borta från bilen i två timmar. Under den tiden gick vi mestadels men vi slappade även på en klippa med lite loka!! Kan säga att mina ben är vana vid promenad och i vanliga fall hade två timmar i denna lugna takt inte vart något problem. Men jävlar vad de gick upp och ner, puhhh när vi kom till bilen var jag helt slut. Under promenaden fick både Shandy och Ricoh bada. Dem har väl delade åsikter om detta, men ansåg att lilleman behövde svalkas även om han inte var med på dem noterna;)
 
Efter detta åkte vi mot landvetter och längs landvettersjön visste Billy om en mysig rastplats. Verkade vara fler som gillade den för där låg ett par och läste en bok var. Vi hade iaf tänkt grilla där och så blev det, så Billy tig fram sin ny inköpta grillhink och la på lite korvar!! Nån timma senare började det regna så vi packade ihop och åkte hemåt. När jag kom hem var det en dusch som gällde och sen somnade jag bums i soffan, vaknade vid sex då reserverade vi platser till fast and furious 6 som skulle börja 20.30 på bergakungen. 
 
Innan filmen tog vi oss en romantisk middag för två på max vid gamla ullevi. Jag käkade min kyckling classic med friscobröd och på den hade jag bacon, beasås, sallad och gurka.. Gottinamnam, men kom på att jag skulle tagit creolen istället för den är sjuuukt god. Till detta fick de även bli en lyxshake hallon, alla har väl delade åsikter om vad detta går som, nån sa dessert och nån sa godis. Jag säger att de är glass, mjölk och hallon toppad med grädde. Det ända som jag kan gå med på som är dessert är väl grädden, men i övrigt håller jag mitt löfte, om att inte käka godis på en månad:) 
 
Fimen var riktigt grym, lite för snabba scener tyckte vi. Men som vanlig leverar mina favvoriter<3 Dem lyckades även detta året lägga låten på mitt huvud. Här har ni länken till låten som fastnade denna gången.
 
Nu skall jag dricka upp min proteinshake och börja förbereda mig för sängen, samt börja redigera bilderna på dagen som ni skall få se imorgon:) Hoppas eran lördag varit lika unik och fantastisk som min. Puss på er gooingar<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: