madeleinespangberg

Mål för juni

Kategori:

Jag har länge endast strävat mot mitt slutmål, men denna månaden skall jag ha mål för just denna månaden istället. Så jag tänkte redovisa vad denna månadens mål blir. 
 
Mitt första mål är att kunna träna ben och mage igen, detta innbär ju att jag måste bli frisk först. Så blir jag frisk kan jag börja träna detta igen.
 
Mitt mål med vikten är att i slutet av juni väga 58kg, det är en minskning från min nuvarande vikt på 3,4kg.
 
Mitt mål med rygg pch axel övningar, ta 14kg i hantelrodd, ta 35kg i sittande rodd, ta 9kg i varje hand på sittande axelpress, ta 18kg i axelpress, ta 8kg i backflyes hantel, öka till 10kg i rygglyft. 
 
Mitt mål med bröst och armar övningar, ta 10kg i bänkpress med hantel, ta 18kg i skivstångs curl, ta 12kg i bicepscurl sittandes, ta 15kg i bänkpress, göra 20 armhävningar på raken, klara en dips. 
 
Detta är rätt hårda mål då jag upptäckte igår att min styrka försvagats rätt mycket. Men det är bara att kämpa på och hoppas att det går att genomföra, vill heller inte pressa mig för hårt eftersom jag måste ta de lugnt innan kroppen är färdigläkt. Men målet att kämpa mot mest är att gå ner till 58, vill helst sätta 57,5. Men klarar jag 58 är jag nöjd, med tanke på att jag aldrig vägt så lite som 58kg under denna resan så är jag super nöjd med det:)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: