madeleinespangberg

Målinriktad

Kategori:

Hejsan på er gullungar. Sorry att jag inte hörde av mig igår. Gick till gymmet, pumpa skiten ur mina axlar samt körde 35min cardio. Sen gick jag hem till mamma och vi skulle beställa lite saker från hm, men så blev det inte. Sen käkade jag där och kollade lite på de lyckliga studenterna. Sen gick jag hen chillade lite innan jag drog till gymmet och körde 35min cardio till samt mina stabiliserings övningar.
 
Eftersöket igår då, det gick skitbra. Hon tog vinkel som en klocka och när spåret var slut så trodde hon att hon tappat det menndet var exakt där hon var. Min grymma hund, älskar henne<3 
 
Idag började jag med min morgonpromenad, den blev kort.. Både jag och Shandy var HHEEEEELT slut!! Sen var det dags för gymmet, pumpade slut mina bröst, jävlar va jobbigt det var. Men jag tog iaf 17kg i bänkpress, det var 2kg över mitt mål denna vecak. Samt att jag tog 9kg i sittande bänkpress och mitt mål var 10kg.. Heejjaaahejjjaaa:) Vikten har minskat 0,8kg idag när jag klev upp på vågen, ännu mera hejja. Idag skulle jag egentilgen till gymmet två gånger med, men jag skippar det. Min kropp orkade inte cardio imorse och jag tror inte jag gör de i eftermiddag heller. Så jag skall passa mina kusiner och mysa med dem, sen blir det agility med min lill pojk och avslutningsvis en långpromenad ikväll:) 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: