madeleinespangberg

Måndag

Kategori:

Hej på er mina underbaringar!
 
Hur mår ni? Jag mår bra, är sjukt trött så tänkte ta mig en power nap snart. Men först skall ja berätta om min gårdag, gick ju på middag hos svärmor och sen blev det fika hos Billys moster. Bröt faktiskt mitt "efterrätt" lovande där, åt två små bitar rabarberpaj. Var super gott, men kände att kan jag bara göra det nån gång ibland så är det okej. När vi kom hem åkte vi till gymmet, jag tränade överkroppen. Jävlar var grymt det var, gjorde personbästa i hantelpress, var super glad när jag klarade det :)
 
Sen om vi hem och pappa kom hit vi käkade glass och jordgubbar allt var bra. Tills en timma efter pappa åkte hem, då ringer han och säger att han inte mår bra igen. Så jag och Billy körde in han till Alingsås, där kunde dem inte göra något så han fick åka ambulans till Östra och jag och Billy åkte efter. Alla prover visade bra och det ända var det där höga blodtrycket så han fick en tablett och sen satt vi i en timma och väntade på att se om den hjälpte vilken den gjorde. Det var nog den längsta timmen i mitt liv. Efter detta fick vi åka hem klockan var då ca 4 så jag var skittrött och slocka i bilen. 
 
Imorse gick jag upp lite innan åtta, åkte med mamma till alingsås, där tog vi en "frukost" och sen kikade vi lite i affärer och hämtade ut Samuels mobil. När jag kom hem drog jag till gymmet och körde mitt första magpass på fem veckor. Gick sa bra så kommer kännas imorgon hoppas jag, sen körde jag även 30 minuter cardio :) Nu är jag som jag trodde helt slut och nu vill jag sova lite. 
 
Här har ni lite bilder från senaste dagen iaf :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: