madeleinespangberg

Måndag

Kategori:

Åå vilken underbar måndag det varit:) Kom hem åkte med pappa och kollade på mammas bil som ännu en gång gått sönder. Dumma bilar, va trött jag blir på dessa tekniska saker som bara skall fungera. Efter detta laddade jag om batterierna, gymtime:) 
 
Började med 15min uppvärmning, sen körde jag ett sjukt jävla grymt ryggpass. Skulle ju bara köra stabilitet, mem blev lite rygg med. Sen körde jag mina stabilitet övningar och avslutade med 20min på crosstrainern. Efter detta solade jag en stund pch sen simmade jag 30 längder. Blääääää va tråkigt de är men David säger att de skall hjälpa mig med min rygg:) 
 
Efter några timmar i simhallen så hade pappa lovat att köra runt mig och handla mat pch det gjorde vi. Så roligt att handla mat, eller inte men nu är det gjort och det ända som kommer behövas fyllas på, på sisådär 2,5 vecka är mjölk och sallad. Annars så har jag mat ett tag fram över nu, härligt som bara den!! 
 
Avslutade min kväll med en kvällspromand 4,6km en sjukt bra dag med massa go träning. Exakt som jag vill ha det:)) 
 
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: