madeleinespangberg

Oväntat besök

Kategori:

Hej på er gullefior, hann inte höra av mig igår. Vaknade vid nio gick min morgonpormenad. Sen började jag städa lägenheten innan det var dags att dra till gymmet. Igår stod axlar på schemat, jävlar vad de känns idag. Helt slut i mina stackars axlar!! När jag hade gymmat klart drog jag hem käkade lite, städade klart sen kom Johanna och så gick vi en låång mysig promenad med vovvarna. Gud va jag saknat den tösen!! Efter promenaden chillade vi lite på gräsmattan innan jag sadlade om för agility. När jag kom hem därifrån var jag så trött så jag käkade och sen gick vi raka vägen i sängs!! 
 
Lovar att jag skall berätta om både eftersök och agility i ett annat inlägg IDAG:) Idag blir de morgonpromenad på gymmet, det regnar ute och är det något som hindrar mig från att gå min morgonpromenad så är det regn. Så det blir en proteinshake till frukost och sen drar jag iväg. Äter mer när jag kommer hem sen:) 
 
Idag kommer lill ric hem igen, ir åkte han med Sabina hem, hon blev överlycklig pch Ric likså. han fick alltså spendera tid med sin bästaste kompis Frejja:) När Sabina kommer skall jag även göra hennes naglar:) Kan bli ett cardio pass på gymmet ikväll. Inte bestämt mig än:P 
 
Men nu skall jag upp och hoppa, mamma behöver bilen
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: