madeleinespangberg

Som en krossad glasspegel

Kategori:

Ungefär så känner jag mig nu, dum som jag var åt jag inte något innan jag drog till gymmet nu ikväll. Så jag kolappsa helt efter 55min cardio på gymmet. Så det skall aldrig mer ske, från och me dnu blir det ett bra mål innan gymmet för såhär vill jag aldrig mer må..

Men man kan endast lära sig av sina misstag:) Passet gick iaf sjukt bra, körde mage och som sagt cardio. Nu ligger jag i soffan och slappnar av lite, eller försöker iaf. Är inte riktigt tillräckligt lugn än tyvärr.

Idag har jag gjort super fina naglar på Sabina, men eftersom mitt internet på mobilen inte fungerar får jag visa er dem imorgon. Är jätte nöjd iaf :) Sabina hade väldigt fina naglar långa och kvinnlig "grund" så det var kul att göra på henne mot mina små tjockis naglar!!

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: