madeleinespangberg

Söndag eftermiddag

Kategori:

Gymtime
 
Idag var jag med älsklingen på gymmet här i Mölndal, körde 30min cardio, under tiden jag körde cadrio bestämde jag mig för att testa lite styrka. Var inte säker till en början men när cardion var klar var jag säker. Annars vill jag ju köra cardio efter styrkan men idag fick jag vända påt. Blev iaf ett sjukt jobbigt överkroppspass, gick ner 2kg på varje övning bara för att inte överanstränga mig, men det var jobbigt nog för det. Axlarna är helt slutkörda, likså biceps. Eftersom detta kändes så bra så kommer jag börja köra igång med överkroppen kommande vecka. Ben och mage får vänta ett litet tag till. Skall även köra stabilitetsövningar som sjukgymnasten gett mig, så tänkte kommande vecka köra, ett pass armar/bröst, ett pass rygg/axlar, tre pass med stabilitet och ett pass med hela överkroppen:) känner mig sjukt laddad och har även fixat lite på kosten, skall följa detta till 300% nu och hoppas de gör skillnad på vågen!!!
 
Här ser ni lite av min klippta t-shirt, glömde fota den, men skall klippa en till så då får ni se bilder i veckan:)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: