madeleinespangberg

Torsdag

Kategori:

Dagarna bara susar fram, snart är det dags:) Idag var jag som sagt på intervju hos teila. Kan nog inte beskriva hur trött jag var när jag åkte till Mölndal och lämnade Pandisen... Intervjun gick riktigt bra, kändes bra och är nöjd med min instas. När jag kom tillbaka till Billy somnade jag bums i soffan och halvsov tills han kom hem. Vi lagade taccos som jag hade handlat saker till och sen såg vi på en rolig film. En underbar myskväll med mina två älsklingar:) 
 
Imorgon är det mycket som händer, många bollar i luften men det är ju då jag går som bäst;) Har massor som behövs fixas, de skall tvättas kläder, packas, fixa musik till lillebror. Musik som jag egentligen skullr fixar när jag sov idag.... OOOPPPPS!!
 
Men nu skall vi nana, natti på er alla därute:) 
 
Lillan har förövrigt flyttat hem igen, bara för ett tag. Sylve är lite för hårdhänt så vi viööe att hon skulle va med mina  medans vi var i Norge. Texas var överlycklig av att träffa sin syster igen<3 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: