madeleinespangberg

Underbara dag!!

Kategori:

Idag har varit en helt otroligt bra dag känner jag. Lyckorus i hela kroppen :D Började min morgon som vanligt med en promenad, sen blev det då magpass på gymmet. Har sjukt svårt att få kontakt med magen just nu. Alltid haft super lätt att få kontakt med alla muskler men nu vill verkligen inte magen få den där sjuka kontakten. Kommer säkert ha träningsvärk imorgon, men är inte 100 nöjd. Kan tänka mig att det är för att jag fortfarande har ont i benet och imorse var det jobbigt. Har dock inte tagit några smärtstillande idag, första gången sen sen jag vet inte när. Så det känns fantastiskt. Imorgon kommer jag dock ta smärtstillande på morgonen för imorgon skall jag upp och börja tvätta klockan fem och sen dra och köra ett ryggpass innan jag skall till stallet vid åtta. Det är inför stallet jag tar smärtstillande, vet inte alls hur det kommer funka. Linn kommer iaf få hålla i hästen medans jag hoppar upp för jag är osäker på mitt vänstra ben, är inte så stark i det precis. 
 
Men iaf vi fortsätter med dagen, efter gymmet kom mamma och jag fixade hennes naglar. Enkel fransk blev det idag, med en liten fin pärla på ringfingret :) När vi var klara med detta blev det ett gympass till, nu endast cardio. Tänkte köra 60min men efter 40min var jag sjukligt kissenödig så la av där :P 
 
Sen tänkte jag hem och bara chilla,, eller inte. Fick världens ryck och städade jätte fint hos kaninerna, fortsatte när jag kom hem, har dammat, fixat tvätten, fixat disken, bytt handdukar, bytt dukar och betalat räkningar. Nu förtjänar jag att sitta ner en stund :) Sen skall jag nog hoppa i säng alldeles strax!! Men som sagt har varit en sjukt underbar dag och känner att jag fått gjort sjukt mycket. 
 
Imorgon skall jag beställa från mmsports, behöver proteinpulver och sen skall jag unna mig lite annat smått och gott som jag vill ha :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: