madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Igår innan jag somnade beslöt jag mig för att innan frukosten idag skulle jag gått min morgonpromenad, handlat och diskat. Nu har jag promenerat en halv mil, handlat och diskat, samt ätit frukost. Den låg som en smäck i magen:) Idag skall jag damsuga, byta i kattlådan, skriva en packningslista, gå till gymmet och gå en promenad på bandet. Var en tung promenad ute imorse så tänkte förbränna lite mer på bandet. När jag ändå är i simhallen skall jag även sola :)
 
Längtar så tills jag får träna igen, det är något jag tänker på varenda dag, förlåt att jag tjatar men jag saknar det jätte mycket. När jag får börja träna igen, skall jag ge jävlar annamma. Jag skall droppa 5,5kg och jag skall göra de fort som attsingen. Varav 2,5kg av dem kommer jag droppa snabbast, för då är jag nere på min vanliga vikt. Sen efter det börjar de alltid gå trögt, men då skall jag fan lyckas gå ner dem där sista 3kg med.. Men fram tills dess, vilavilavila. För benet måste bli friskt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: