madeleinespangberg

Fars dag

Kategori:

God eftermiddag på er!
 
Har ni haft en bra helg? Min har varit helt okej men tänkte börja berätta om vad som hände förra Onsdagen. Jag har ju från och till mått väldigt illa, nej jag är inte gravid. Men det visade sig nog att jag har fått magkatarr, sen sitter ju den där jävla huvudvärken kvar och jag vet verkligen inte vad jag skall göra åt det. Skall sluta äta ipren och gå över till alvedon, sen skall jag försöka få en tid hos antingen eva eller massören i herrljunga, så man kan bli masserad och troligen slappna av lite i nacke och axlar. I övrig är jag riktigt nerstämd just nu, är la troligen "vinterdepression". Men på något sätt måste jag bara ta mig igenom det och stå ut. Får försöka vänja mig vid vintertid och mörkret. Klockan är liksom 17 och de är svart ute. Men det är mycket tårar i liver just nu och jag måste verkligen bara klara av det. Jag skall göra sådant som jag tycker är roligt och sådant som gör att jag mår bättre. Inga måsten och inga planer utan allt skall bara gå efter mina villkor. Jag skall endast planera in gympass och promenader, resten får bara komma:)
 
Till veckan skall jag ändå ha lite måsten dock är det endast bara samtal. Jag skall ringa veterinären för alla mina tre små bebisar behöver vaccineras. Jag skall ringa och kolla om det finns tid för massage i veckan och även ringa och kolla om jag kan få naglar gjorda under veckan. Sista samtalet går till Alingsås lasarett, skall se om jag fått någon tid till Per med min invaliditets undersökning. 
 
Ikväll skall jag damsuga, fixa en matlåda till imorgon och sen skall jag hem till min pappa och spendera kvällen där. Men jag börjar nog med att bädda sängen så jag slipper det senare för den står utan sängkläder och det är lite jobbigt :P
 
Nu får ni liksom jag försöka tänka positiva tankar och så skall vi klara av detta ihop. För jag vet att vi kan fixa detta. För jag vet att det finns fler som jag där ute som känner sig depiga vid denna tiden av året. Men kom ihåg att endast göra det som gör er glada:)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: