madeleinespangberg

Fortsättning

Kategori:

Rican fick sitt veterinär besök och skönt nog visade alla proverna helt okej. Men nu får vi bara vänta och se vad som händer. Om han får ett nytt EP anfall så har han epeliepsi. Men han kan lika gärna aldrig mer få ett anfall så jag hoppas på det. Vad vi vet nu är iaf att det är inget fel i hans kropp som utlöser ett EP anfall. 
 
När jag hade varit hemma en stund ringde Moa och ville att jag skulle åka med henne till stallet. Så sagt och gjort, trött som bara den gav vi oss ut på en tur. Va myspys, ibland längtar man tillbaka till hästryggen som tusan. Sen jag kom hem har jag legat halv däckad i soffan diskat två maskiner disk. Hur tänkte jag där liksom? Kanske skall diska en maskin när den är full och inte låta den stå tills diskhon är full??
 
Nu skall jag koka mig en kopp tee och mysa ner mig ännu mysigare i soffan och krama om mina tre små änglar som sover så gott över hela soffan. Innan jag somnar skall jag skriva to do lista ons-sön, så jag får lite rutiner, två dagar utan rutiner får mig inte att må bättre utan endast sämre. Så dags att byta!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: