madeleinespangberg

Me, Myself and I

Kategori:

Idag bryr jag mig om tre saker
Me, Myself and I
 
Så skönt att inte vakna av klockan imorse utan att få vakna av sig själv. Sen myste jag och hundarna ner oss i soffan och ser just nu på ullared. Älskar det tv programmet;D
 
Idag blir de inte mycket som skall göras, tänkte dra till gymmet, tänkte gå en promenad med Shandy. Skall hämta lilleplutt Marwin så han får spendera dagen ihop med sin lillebror. Men först skall jag kika på greys och mysa lite mer med mina hundar. Sen tvättar jag kläder med, ett sånt där illa måste typ:P
 
Igår när jag kom hem från jobbet var jag deppig på högsta nivå så gjorde något som skulle lätta upp stämningen. Hämtade mammas bil och drog till hundklubben, ååå va lycklig jag var när jag kom dit. Som ett barn på julafton. Älskade bästa hundklubben<3 väl där tog vi en promenad jag och vovvisarna ihop med Kristian. Så mysigt att traska omkring i den bäcksvarta skogen och bara prata, det är jag och Kristian väldigt duktiga på :) Sen blev det kvällsmat hos mammas framför dessertmästarna!
 
Har lite saker på g nu, fan va jag skall genomföra detta nu :) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: