madeleinespangberg

Vilken natt!

Kategori:

La mig 23.30 vaknar 00.30 av att Ric får ett anfall:( Ringer mamma som kommer hit. Han skakade som ett asplöv och hans ben verkade inte som dem ens fanns för han kunde inte använda dem. Han spydde en gång och då upptäckte jag också att hans ben var helt skakiga när han försökte stå på dem. Ringde blp stjärnan som trodde han var magsjuk, men när jag pratade nu med Anna på morgonen så kom anfallet och spyandet i fel ordning. Därför skall han in vid 10.30 idag och kolla värdena. Det kan va så att alla hundar någon gång får ett EP anfall, en gång är ingen gång. Men jag ville kolla han nu ändå för att vara på säkra sidan. 
 
Det var en av de hemskaste sakerna jag någonsin varit med om. Gud ja bara grät och grät och grät. Vet att de är helt fel signal till hunden. Men att hitta sin hund må så dåligt gör faktiskt ont i ens hjärta. Vi satt i soffan ända tills klockan slog 04. Halv sov på Shandy med Ric tätt intill mig ända fram tills dess. Lille älsklingen la sig på Shandy för han kännde nog en enrom trygghet hos henne. 
 
Älskar mina bästa vänner och jag hoppas att detta var en engångsförtelese!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: