madeleinespangberg

Är ni vakna??

Kategori:

Godmorgon på er mina solstrålar<3
 
Medans jag och vovvarna var ute på en kortare morgonpromenad så gjorde älsklingen pannkakstårta till mina vovvar. Dett. För att fira våran dam som blir 7år<3 Det tyckte båda vovvarna smakade namnam:) Sen käkade även vi en brakfrukost med ägg och bacon. Nu skall vi börja förbereda oss på att åka iväg en sväng och gå en tur med vovvisarna:) 
 
annars idag händer inte mycket, andra dagen vila från gymmet, känns att de behövs då min kropp är piggare men inte tillräckligt pigg för att träna 6dagar i veckan än. Får se hur allt blir med jobbet, kanske bygger om mitt träningschema då. Kan bli lite körigt med att träna sex dagar i veckan i alla fall till en början! Eftersom man inte jobbat på sjukt länge så kommer de va ansträngade nog för min lilla kropp!!
 
 
Hur söta är inte dessa bebisarna?? Im in love!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: