madeleinespangberg

Bevakning/aglity

Kategori:

I Onsdags var det bevakning och agility på klubben. Det var jätte kul att köra bevakning igen även om Shandy verkligen inte alls var på topp. Hon var mer kelsjuk är arbetsvillig:P Men vi körde några varv agility och Kristian hade byggt en as kul bana så det gick undan så in i helvete. Jävlar va grym min hund var<3 Det gick fort och hon gjorde allt perfekt, duktig vovve. 
 
Som ni säkert märkt har jag inte tränat sen i Onsdags, det är för att mina mandlar har svullnat upp och jag vill inte riskera att bli sjukt så går endast promenader och får se när jag gymmar igen. Halsen skall inte va svullen mer iaf :)
 
Idag blir det en tur till älsklingen igen, får se lite när jag åker eftersom jag vill ha tvättat klart all tvätt samt vikt stor del av den iaf, men har redan kommit igång med tvättandet så jag är på god väg iaf ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: