madeleinespangberg

Bildbomb

Kategori:

Lite bilder från dagens äventyr, ni får dem ihop klippta iaf så skipper ni få massor av bilder:)
 
Utsikten
 
Borgen som vi tittade på som förövrigt bara var halv, är byggt på 1900-talet och är byggt av en man vars fru längtade hem till Frankrike och denna borg liknade nån borg i Frankrike så att hon skulle känna sig mer hemma.
 
Jag och min älskade prinsessa!!
Efter promenaden i Partile åkte vi till Stensjön och gick en tur samt käkade lite mat som vi köpte på maxi i allum. Jag tvingade ner Ricoh i vattnet för att det var väldigt varmt, skrattar bäst som skrattar sist säger lille Ric när hans mamma långsamt glider ner med ena foten i vattnet;P tur att de var varmt ute så slapp jag frysa om min jävligt blöta fot:) Tycker ni inte att de är rätt fantastiskt att vi är i September och folk fortfarande solar och badar, jag tycker de är mysigt även om jag verkligen längtar tills de blir höst på riktigt, om man tar bort allt regnande då för jag hatar regn;) 
 
Såhär ser två nöjda hundar ut, helt slut:)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: