madeleinespangberg

Celsius gjorde susen

Kategori:

Idag drack jag en celsius innan gymmet och energin nivån var på max. 
 
Idag körde jag bröst och mage på gymmet och det var ett sjukt jävla bra pass, sen blev det en promenad på bandet i 45min och även 15min svettiga på steppen. Körde två nya övningar idag, en till magen och en annan sorts armhävningar, båda va sjukt jobbiga. Kändes sjukt nice att lyckas så med ett pass, så nu sitter jag mätt och belåten och myser framför en film. Planerar lite storkok som skall lagas på torsdag, skall laga 14st matlådor och frysa ner endel Kommer endast tillaga köttet och sen på söndag skall de kokas ris. Sen skall jag på torsdag även baka proteinbars och sen är det städa och tvätta som står på schemat. Så torsdag blir en typiskt hemma dag:) 
 
Ikväll blir det hundklubben och annars har jag inte planerat så mycket idag, det är höst väder ute så jag utnyttjar min lediga tid till max genom att krama om mina två hundar+mammas ena hund framför en film med tända ljus och en kopp te. Yepp jag njuter!! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: