madeleinespangberg

Delmål

Kategori:

Eftersom humöret är i bott idag så satte jag mig och funderade på mål, samt delmål med träningen. Målvikten på 57kg står fortfarande kvar. Vet att det är extremt långt dit, men får ta det i etapper, vet att det finns hjälp att få men i slutändan måste jag ändå fixa det själv och jag vet vad som är fel, vad jag gör för fel så bättre att lösa mina egna fel innan man tar hjälp. Iaf mitt första delmål blir att komma under 62kg, mitt nästa delmål är under 60kg och sen kommer jag ha målet att sikta efter. Vid varje delmål kommer jag få en belöning, vad tycker ni är passande som belöning? :) Jag har lite ideer som jag skall dela med mig av senare :)
 
Nu skall jag snart till gymmet. Kör min morgoncardio där idag eftersom de är dåligt väder ute:)
 
Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: