madeleinespangberg

Första dagen

Kategori:

Vilken dag, den har varit helt otolig och jävligt rolig. Lärt känna massor av trevliga männsikor och jag hoppas verkligen att det fortsätter såhär och att jag kommer trivas på detta jobbet i framtiden. För gör jag det finns det otoliga utvcklingsmöjligheter :) Och utvecklas vill man ju göra? Man vill ju verkligen inte bara stå och stampa på samma punkt utan det skall hända mycket hela tiden :) Orkar inte förklara så mycket vad som hänt, är verkligen skit trött i huvudet. Men idag har vi mest lekt lekar och lärt känna gruppen. Vi har fått passerkort samt en jobbmobil, mycket generösa!! 
När jag kom hem drog jag snabbt till gymmet körde ett skitjobbigt benpass på ca 40minuter och efter det tog jag och hundarna oss en 30minuters promenad. Kommer endast köra cardio på gymmet om jag hinner. Kommer prioritera hundarnas promenader. Det är inte lika mycket förbränning för min del men det är mina hundar som skall få motion med!!
Något annat sjukt jävla kul är att jag för en gångs skull ha gått ner i helgen sen i fredags har jag gått ner 0,6kg och det känndes riktigt gött. Innebär att jag endast har 1,1kg kvar till första delmålet, tummen upp för det :) Imorgon blir det upp tidigare och dessutom jobba längre. När jag kommer hem är det gym och promenad som gäller igen!!
Bild på nya mobilen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: