madeleinespangberg

Fredag<3

Kategori:

Hejsan på er!! Förlåt att jag inte uppdaterat något men veckan har varit helt sjuk. Sjukt mycket att göra och jag har varit enromt trött. Skall försöka bli bättre även om det är riktigt svårt. 
 
Måndagen vet ni ju redan om hur det gick första dagen på jobbet. Tisdag började utbildningen på ritkigt, träffade våran jätte trevliga lärare Martin och sen har det varit stenhård utbildning som gällde. Puhh säger jag, hjärnan har varit helt knökad varje dag. Tisdag blev det bröst, armar och  mage på gymmet. Får slå ihop en hel del gympass  då jag måste hitta en balans mellan jobb/hundklubb/ träning. Onsdag var det agility på hundklubben och igår blev det personsök. Båda dagarna rullade min älskling sig i bajs så när vi kommer hem har vi haft en brottningamatch i badrummet då hon hatar att duscha. Båda dagarna skötte hon sig exemplariskt:) 
 
Jag gick endast morgon promenader mån och tis. Jag pallade inte att gå upp 04.30, känns mycket bättre att gå upp 05.15. Får köra mer cardio på gymmet samt ägna kvällen åt en lång promenad med hundarna istället:) 
 
Har idag gått upp i vikt sen i måndags men jag vet varför. Så nästa vecka blir de att ändra på dem rutinerna:) har ändå gått ner sen förra fredagen och det är det som räknas!! 
 
Idag är det äntligen Fredag, idag fick vovvisarna va hos sin mormor medans jag är på jobbet. Jag blir så töntig när någon av dem är dålig, Shandy stödde inte alls/haltade rejält på vänster fram imorse, så jag väckte mamma och frågade om dem kunde få vara där och det fick dem självklart. Då slipper jag ha fullt så mycket ångest i mitt mamma hjärta. Ikväll skall jag mysa i soffan med min älskling och våra hundar. Skall va uppe så länge vi orkar och sen skall vi sova så länge som möjligt på lördag:) Men först blir de ännu en dag med utbildning och försöka trycka in något i mitt lilla huvud:) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: