madeleinespangberg

Godmiddag

Kategori:

Första dagen med rutiner, blev en timma försenad imorse;P
 
Hahha jag skulle va ute och gå vid 8 men min kropp var så sjukt trött så jag låg faktiskt och sov en timma till. Men vid nio var vi ute på en riktigt mysig promenad. Vi var ute i lite över timman och höll ett bra tempo. Innan promenaden drack jag en proteinshake samt mina c-vintaminer. Detta för att jag blir så jävla hungrig på min morgonpromenad. Sen hem och käka frukost, en stor smootie och två koka ägg samt mina multivitaminer. 
 
Sen drog jag till gymmet, körde ett underbart triceps och rygg pass. Måste korta ner mina gympass för jag är där i över två timmar, brukar köra 1,5 timma styrka och 30 min cardio. Men får se det får bli nästa veckas uppdrag, minska lite på övningarna kanske.
 
Ikväll blir det valpkurs, där jag går som instruktör assistent tillsvidare :) Annars idag är det inte mycket som händer, skall slappa lite nu kanske söka lite jobb om jag orkar. Blev plötsligt välsigt trött:P
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: