madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Det är inte lätt att jålla en blogg aktiv när man ha ett heltidsjobb. Tågresorna sover jag mest och på jobbet är det fullt upp. Men idag så var det upp otroligt tidigt, skall åka till Mölndal och lämna hundarna innan jobbet... Puhhhhh 
 
Jag är verkligen vröl trött, så det skall bli jävligt skönt med helg:D
 
Imorse var det vägning 62,7 innebär -0,9 sen förra fredagen, det går åt rätt håll nästa vecka skall jag ner till 62 eller under:) Har endats hunnit med hundklubben igår, och då var jag trött och Shand var överladdad och glad så det blev ingen bra kombo alls. Men sånt som händer, jag har gymmat, mån, tis och ons. Har varit snabba och effektiva pass, nu blir de vila idag och kanske gym imorogn. Får se, funderar på att vila då med :)
 
Men nu skall jag krama om Shandy en stund innan jag måste fixa mig!! Puss och Kram!!
 
Lite bilder från veckan :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: