madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Har ni sovit gott?
 
Min kväll blev inte som planerad somnade när klockan var 4, va fan hände där liksom? Jo såhär gick det till, Moa vaktade mina hundar igår, så när jag skulle hämta dem efter intervjun så fastnade jag hemma hos henne och satt fan fast. Olle kom dit och vi lagade äggröra till natta mat sen följde dem mig hem och då satt dem fast här istället med en kopp te och massa prat. Det var mycket trevligt men det blev väldigt sent, men vad gör det om 100 år? 
 
Nu skall jag gå ut med en mycket rolig nyhet, nämligen att jag faktiskt har fått jobb. Jag fick jobbet på Telia, det är sjukt roligt men jag kan inte förklara med ord hur konstigt de kommer kännas att faktiskt börja jobba efter ett år utan detta. Helt sjukt! Idag är det även ett år sedan som jag opererade min hand..
 
Sen har jag ju en liten pinsam sak att erkänna, haha Shandy fyller inte år idag som jag trodde. Hon är ju född 060909 inte 060906, jobbigt med dessa siffror som se likadana ut om man väder på dem ;D.. Haha men eftersom jag har sagt att hon skall få godis idag så skall hon få det:) Jag tror inte ens hon bryr sig om hon fyller år eller ej så länge hon får promenader och mys så är hon jävligt nöjd :D
 
Nu skall jag packa väskan och förbereda mig för Mölndal resan, skippa paniken idag :)?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: