madeleinespangberg

Gokväll

Kategori:

Idag är jag sjukt stel i nacke och rygg, det är faktiskt inte alls roligt.
Är det något jag hatar så är det när kroppen inte fungerar rätt, idag krånglar min nacke och överdelen av ryggen till max. Är sjukt stel, gick till skönhetsvården men hon hade ingen tid förren nästa torsdag, så får se om problemet är borta tills dess. Annars är de ju alltid skönt med lite massage :)
 
Jag har inte hittat på allt för mycket idag, städat lite, gymmat, promenerat och de gamla vanliga typ. Var på klubben och skulle köra lydnad. De gick inte som planerat det heller, Shandy är ju rädd för flugor, knott och sånna flygfän. Något hon fått för sig det senaste, inte alls kul. Så idag var hon okoncentrerad till max, då tänkte jag men jag kör väl med Ricoh istället. Njaaaa de ville ju inte han, han skötte sig bra i sisådär 10min, sen tröttnade han och gick. Ricoh hatar lydnad, det är det värsta som finns i hans ögon :)
 
Jag är inte så skrivförd just nu, vet inte vad jag skall skriva. Lite skrivtorka:/
Jag vill inte nämna för mycket just nu då jag vet att fel personer kan läsa. Så jag väljer att hålla endel för mig själv. Men när allt är spikat och klart kommer jag även berätta det här:)
 
Tillsdess puss på er!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: