madeleinespangberg

Måndagsmorgon

Kategori:

Godmorgon mina underbara läsare<3
 
Har ni haft en bra helg?? Min helg har varit sjukt perfekt.
 
Lördagen började med en lång morgonpromenad, sen blev det gym och massa fix hemma. Blev även tvättande av en hel del kläder:)
 
Söndagen var de gym och kalas som gällde, då min lille kusin fyllt år. På kvällen när älsklingen skulle åka fick jag seperationsångest så snäll som han är stannade han tills idag. Så han körde mig till och med till jobbet<3
 
Nu sitter jag på jobbet, var här en hel halvtimma innan jag började, dricker min kaffe och gillar läget i väntan på resten av gruppen!! Igår blev bebisarna döpta, valp nr1 den svarta fick namnet, Dervisch The magical Marwin, med tilltalsnamnet Marwin. Valp nr2 den bruna fick namnet, Dervisch The magical Moe, med tilltalsnamnet Moe. Tror vi alla är lika nöjda över namnen:) Vi har tagit Dervisch från pappan och The Magical från mamman.
 
Hoppas ni får en toppen dag, puss och kram!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: