madeleinespangberg

Rutiner

Kategori:

Kommande vecka är det rutiner som gäller, rutin rutin rutin!!
 
Jag skall upp ur sängen 07.45 gå en promenad på nästan 0,7km, inte riktigt 100 på hur långt det är det får vi se imorgon, sen blir det samma promenad hela veckan. Hem käka frukost och sen skall jag till gymmet imorgon blir det rygg och triceos. Enligt mina planer kommer detta innebära att jag är hemma vid 13. Vilket passar helt okej. Måste liksom få in rutiner i livet, för snart kanske man har ett jobb att anpassa sig till. 
 
Idag var det möte på hundklubben, sen gick vi en skogspromenad jag och mamma. Annars har jag inte gjort så mycket idag, käkat min sista kladdkaka på väldigt länge. Imorgon är det sockerfritt som gäller och även så äta regelbundet för att få ordning på min hälsa. Älsklingen åkte hem vid 15, saknar han så mycket varenda söndag. Det är värdelöst att skiljas från honom på söndagar. 
 
Men nu skall jag snart hoppa i säng:) Puss och kram, godnatt på er<3
 
 
Såhär kommer min promenad se ut imorgon:)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: