madeleinespangberg

Söndagsmorgon

Kategori:

Godmorgon på er!
 
Har ni sovit gott inatt? Jag har sovit som en prinsessa, dock har jag dröm lite konstiga drömmar, drömt om zombies. Undra varför? Jo för igår låg jag och kollade på en skräckfilm helt själv för älsklingen sov intill. Den hette world war Z, jag tyckte faktiskt den var jätte bra. Vi såg även en rolig film i fredags som hette stundent festen. 
Annars igår så var vi på frölund torg, sjukt tråkigt att gå i ett shoppingcenter utan pengar:P längtar tills jag kan tjäna egna pengar:) 
 
Igår kom även en panikattack för imorgon skall jag börja jobba, men jag skall idag försöka ta de väldigt lugnt och inte försöka få panik. Många av er kanske tycker dt är mesigt men jag har varit borta från arbetslivet i ett år och helt plötsligt skall man in i det på fulltid igen. Men jag skall fixa det, detta är jag säker på:) imorgon ringer klockan 05.40, jag skall upp och ut och gå en promenad innan jag tar tåget vid 07.40:) 
 
Idag så skall jag åka hemåt, kommer nog dock träna här i Mölndal för jag känner att svullnaden på mandeln har lagt sig lite så jag känner att jag vill tuta och köra nu:) Jobbigt att vila med, vet ni!!Kommer köra ett litet blandat pass rygg,triceps,axlar och mage, var tanken. Då har jag af kört igenom hela kroppen denna veckan:) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: