madeleinespangberg

Sötsug

Kategori:

Igår var fan sötsuget enromt:( sjukt jobbigt var det men jag tog mig igenom det, imorgon har de gått en vecka utan socker. Duktigt som fan känner jag mig, då godis är en av mina största fall gropar och likså är kakor. Så jävla gott de är med kakor va. Igår hade vi en super mysigt kväll här hemma, vi såg på transporter och käkade taccos, fick äta mycket taccos så jag blev mätt så jag verkligen inte skulle känna för godis men det gjorde jag ofc ändå. 
 
Idagblir det gymmet efter två dagars vila, kändes skönt att vila lite, men idag kör vi påt igen, tänkte köra lite triceps, rygg och mage. Får se kanske kör lite biceps också:) Annars idag blir det inte mycket som händer, kommer nog inte hända så mycket, käka gott, må gott och bara njut av dagen:) 
 
Nervositeten smyger sig på och jag vill inte ha hit den, men nu kommer den och jag får bara leva med det. Nästa söndag kommer jag inte kunna stå på benen av nervositet. För nästa måndag börjar jag jobba, fattar ni att jag börjar jobba?? Jag som gått hemma så länge skall nu ut i arbetslivet. Men det är bara att tuta pch köra, skall bli kul att tjäna pengar igen:) slippa leva som jag vet inte vad:P 
 
Kan inte få för mycket av denna bild, älskar den<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: